Sidor

måndag 14 april 2014

the a team

Alltså. Jag förstår inte.
Det är ju påsk-vecka nu, och jag vaknade med ont i halsen. Alltså detta händer alla år, varje-jävla-år, att jag är sjuk under påsken. What the hell?
Blev ganska lite sömn inatt eftersom vi med Janni bestämde oss för att avsluta veckan med Hypnotisören. Humorn på kvällen blev som den brukar bli och när vi väl bestämde att hon blir övernatt så var klockan redan närmare 2, för att sedan ännu filosofera någon timme om allt annat än viktiga saker. Pointen var att detta, plus min påbörjande flunssa, gjorde att efter att jag ridit Lily var jag så slut att jag skulle ha kunnat lägga mig ner brevid Svante-kissen på höbalen och somna.

Nu är jag ändå hemma och ute lyser solen, till dess ära tänker jag krypa ner under en filt och mysa med lite varm kakao och serier. Hihi.

27 Dagar till MAGGAAAN!

Funderar annors på att tillägga en kategori som kommer att behandla hästarna lite mer. Känner att det skulle kunna ge mig lite mer motivation att blogga och kanske skulle det dra några till läsare hit. Ni som inte riktigt är vänner av hästsporten kan ju alltid bara scrolla förbi de inläggen. ;) Men detta ligger under konstruktion!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar