Sidor

måndag 28 april 2014

främling vad döljer du för mig?

Godmorgon älskade stalkers.
Klockan börjar närma sig 11 och det betyder att jag strax skall hoppa bakom ratten och börja färden mot Helsingfors. Skall köra mamma dit och medan hon gör sitt så har jag Janni med som sällskap. Turisterna fortsätter sin färd... Trots att typ allt är stängt på måndagar. Hehe.

Har en fin helg bakom mig. Lördagen gick i ganska lugna tecken med att söka hö på morgonen, morgonmål på Lilla Hembageriet och lite allmän kvalitétstid med mamma min. På dagen tog vi hästarna med Cissi på en lång promenad och eftersom jag lovat redan tidigare att spendera kvällen medhenne så smidde vi planer på färden. Planen blev denna gång några kalla i källaren och så drog vi till Fe. På Fe kan jag nu efteråt beskriva kvällen som, oh God why alcohol. Blev kanske lite för råddigt och jag spårade lite ut. Äsch då. Men inte skall vi sörja, får ju vara glad att söta främlingen stod ut med mig hela kvällen.. och aldrig mer vill se mig. Haha! Vad som gäller Cissi så henne tappade jag bort redan i början av kvällen och återfann passligt till vi skulle åka hem. Tack Janni som sökte oss!

Igår kickade jag igång dagen med några timmar jobb och dagen avslutade jag med terränghinder!

Måste pysa, ha en fin dag!

2 kommentarer:

  1. Av nån orsak spårar de alltid i Fé... konstigt plats det där! ;)

    SvaraRadera