Sidor

söndag 13 april 2014

dag 5

Dag 5, en olycka jag varit med om

Är faktiskt en av de få lyckliga som sluppit undan värre olyckor. Några gånger har jag fallit med mopon eller motorcykeln och några gånger har jag rullat runt med hästen och en av dem är den olyckan jag själv varit mest rädd under. Närmade mig ett hinder med Lily och hade gjort en liten felbedömning av avståndet. Lily vägrade på hindret och jag dunsade med en passlig smäll in i hindret. Skulle incidenten ha slutat här skulle det ju varit trevligt, men istället blev ju förstås Lily rädd och min hand fastnade i tyglarna vilket ledde till att hon kastade mig några meter och sedan själv föll. När jag sedan låg intrasslad i hennes ben och kände hur hon träffade mig i ryggen trodde jag verkligen att döden var nära..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar