Sidor

tisdag 8 april 2014

the point is, they laugh at what you say

Egentligen är det exakt en vecka sedan jag bloggade något längre senast. Dags för en liten uppdatering?

Glömde totalt bort att berätta att förra måndagen åkte vi med Anna till Helsingfors. Hade inte sett sötisen på evigheternas evighet och att få spendera en heldag med henne var verkligen behövligt. God mat, skratt och lite shopping bestod dagen av.

Förra torsdagen tog jag bestie under armen och åkte till Salo. Nu efteråt så har jag egentligen ingen aning varför.. Men roligt hade vi och lite blev det shoppat också. Låter kanske löjligt med jag hade verkligen saknat henne, hon hade ju trots allt långväga besök hos sig en vecka så det blev ju inte så mycket hängas då. Aja, finaste tjejen är hon iallafall.

På fredagen kickade vi igång vår "gym-karriär" påriktigt. Känns skönt att äntligen få något vettigt gjort. Att jogga är så förbannat tråkigt i längden.. Så nu hörni, nu skall det tränas!

Lördagen gick till en timme simning och efteråt stack jag till stallet för att packa inför söndagens tävlingar. Note to self, gå aldrig mer till simhallen på lördagar då alla barnfamiljer och pensionärer också är där. På kvällen samlades vi med några tjejer hos Sofia för lite hemlagad pizza och sallad. Många timmar, samtalsämnen och skratt senare landade jag i min säng.

Söndagen blev en lååååång dag. Åkte iväg på tävlingar som tog ungefär 100år, så kändes det iallafall. Lily visade en riktigt fin sida och fina tjejen tog hem en sjätteplats åt oss. Sneel heest.

Igår gjorde jag inte sådär himla mycket annat än besökte stallet på dagen och mötte upp Janni för en par timmar på gymmet på eftermiddagen.

Idag står bänd och träningar på schemat. Men före det tänker jag grilla lite!

Blev ju lite långt dedär.. Aja, sånt händer.
Vi hörs!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar