Sidor

onsdag 16 april 2014

Day 8

Dag 8, tv-program jag följer just nu

Kollar inte sådär himla mycket på tv egentligen. Men det jag oftast kollar på i serieväg så är The Bold and the Beautiful samt Salatut Elämät. Skämmigt dendär andra jag vet... Heheh.
Men för övrigt så kollar jag ju på många serier, via datorn lixom... Till dem hör;
Revenge - absoluta favoriten!
Suits - En väldigt stark tvåa
Pretty Little Liars - Kollar bara ibland på den eftersom jag blir så himla paranoid...
Cougar Town - en nykomling i min samling. En riktigt kul serie med korta avsnitt, passligt att kolla ett innan man somnar.
The Vampire Diaries - också en nykomling. Har inte kollat sådär himla många avsnitt ännu, men ser lovande ut!

Nu känns det som om jag glömt någon.. Dock har jag många jag spanat in och funderar på att börja kolla..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar