Sidor

fredag 11 april 2014

do you believe in life after love?

Klockan är bara 15:20 och jag är redan totalt slut..
Bestämde oss med Janni för att åka till Hullut Päivät och destinationen blev denna gång Åbo. Några timmar och många pengar lyckades vi göra oss av med förrän vi avnjöt en välförtjänt lunch på Amarillo. En stund orkade vi ännu snurra efter det för att sedan hoppa på tåget tillbaka till gamla trygga Karis.

Några större fynd lyckades jag inte kapa, utan mest en hel hög med mindre viktiga uppköp. Aja, sånt händer.

Senare idag måste jag åka till stallet för att packa ihop lite saker inför morgondagens tävlingar. Är litet nervös, vilket förvånar mig smått.. Men kanske det går över innan morgondagen? Man kan ju hoppas iallafall.. :)

Ikväll skall jag också skicka ett avgörande meddelande. Kanske det är därför jag känner mig nervös..? Fastän jag inte tänker berätta vad det handlar om just nu, så känns det ändå bra att skriva ut det. Inbillar mig att ni förstår.. Hähä.

Hadetbrafinamänniskor!

Världens finaste ponny. Som inte slipper med denna gång. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar