Sidor

onsdag 5 februari 2014

sunny road

Tog mig äntligen i nacken idag och öppnade biologiboken. Plus poäng åt mig!

Har hunnit med en hel del idag, och efter att jag besökt butiken med mamma tänker jag faktiskt säga hejdå åt denna onsdag. Har en riktigt omysig huvudvärk som inte vill ge sig, hoppas att lite sömn skulle jaga iväg den.

Denna produktiva onsdag började med en tur till Ekenäs med Janni. Hade lite saker som måste fixas med jobbet och så bokade jag in en kaffe-dejt till söndagen.
Väl  hemma dejtade jag biologiboken och stallet är redan besökt. Lily gav mig verkligen annat att fundera på då hon slängde mig kring väggarna.. Snacka om nån med överloppsenergi..... Hjördis var ingen lättare match utan testade verkligen min balans då vi hoppade lite terränghinder i snön. Men fint så.

Allt för idag tror jag. 8 dagar kvar till Penkkis, TAGGA!

//Felicia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar