Sidor

måndag 17 februari 2014

killermachine

Well, god morgon?
Tänkte att det var dags att bjuda på en liten uppdatering från de senaste dagarna i mitt otroligt intressanta liv. Hur låter det?

Torsdagen var förstås dagen vi alla abin hade väntat på. Det var äntligen vår tur att få skrika ABI ABI ABI HEY HEY HEY för full hals. En oförglömlig dag är precis vad det blev. Dundermorgonmål hos Sofia (tack ännu!), tidningsförsäljning, Penkkis-program, en tur runt stan på flaket och sist men inte minst abi-kryssningen. Kryssningen var riktigt förbannat rolig med mycket dans, god mat och nya bekantskaper.

Fredagen var en lite mindre kul dag. Märktes verkligen att det blev lite mycket av det goda förra natten och bussresan hem var inte någon höjdare. Väl hemma sov jag några timmar förrän vi bestämde oss för att tröstäta lite med Janni.

Lördagen bestod av jobb. Blev inkallad eftersom någon var sjuk, och jag klagar verkligen inte eftersom pengar är mer än välkomna nu! Kvällen bestod av besök till stallet, bastu/spakväll, hemgjord pizza och en massa skrattas med favorittjejen.

Söndagen, alltså igår gjorde jag inte ett piss på. Låg i sängen mestadels av dagen med ett litet undantag då jag släpade mig till stallet. Har dragit på mig en ordentlig förkylning som innehåller en mycket störande hosta. Urk.

Denna dag har inga speciella planer. Skall alldeles strax klä på mig och dra till stallet, sedan skall hälsokunskapsböckerna läsas!

//Felicia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar