Sidor

torsdag 20 februari 2014

allt är bra nu

God morgon sömntutor!
Lämnade hälsokunskapsboken för idag och tänkte slänga in ett inlägg medan jag väntar på att maten blir klar. Fortsätter makaronilådsmaratonet.. Hehe.

Skall befinna mig klockan ett på jobb och passade på att stiga upp lite tidigare för att hinna läsa lite. På tal om jobb så kan jag verkligen på basis av arbetslistan jag tog hem igår konstatera att jag någon brist på arbetsturer har jag verkligen inte. Fastän det lite skämmer mig med tanke på läsandet och fastän jag vaknade inatt med en otrolig ångest över skrivningarna så tror jag det gör bara bra. Jobbet ser till att jag stiger upp tidigare och det gör mig medveten om att jag verkligen måste läsa då jag är ledig. Skulle jag bara vara ledig är risken väldigt stor för långa sovmornar och seriemaraton i sängen istället för läsning.
Ang. läsningen så har jag väldigt mycket kvar att läsa, men efter att jag nu lite lugnat ner mig från den värsta ångesten så tror jag nog att allt blir bra. Asiolla on tapana järjestyä. Citatet får gälla för många saker i mitt liv just nu, känns bäst så.

Aja, skall sluta uttråka er med mitt svammel och istället önska er en fin dag!
//Felicia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar