Sidor

torsdag 13 februari 2014

do I wanna know?

Är du i ett förhållande just nu?
- Näedå.

Hur långt har ditt längsta förhållande varit? -
- Heheh, ett år ungefär?

Vad heter den du senast var i ett förhållande med ?
- Jonas

Hatar du ditt ex?
- Nejdå.

Har du velat bli tillsammans med ditt ex igen?
- Jovisst.

Har du kvar någonting från ditt ex?
- Räknas bilder?

Vad är du mest för, förhållande eller strul?
- hmm, svår fråga. Är inte riktigt bra på förhållande så mitt svar lutar mer mot strul.

Är du en player?
- Tror inte det..

Har du någon gång blivit dumpad?
- Jaa.

Har du någon gång blivit sårad?
- Joo 

Har du någon gång dumpat nån?
- Haha, jaaavisst

Om alla du varit tillsammans med skulle beskriva dig med ett ord, vilket?
- Retard? :'D

Är du en bra partner?
- Hmm, själv skulle jag nog säga jo. Men jag tror det finns delade åsikter om saken..

Är du kär i någon just nu?
- Nja, svådefinierbart

Är någon kär i dig?
- Please do tell me if so

Hur skulle du beskriva den perfekta killen?
- Charmig, ärlig och mycket fjantig

Har du varit kär i flera samtidigt?
- Nae.

Har du någon gång varit otrogen?
- Nej.

När du vill ha någon, hur visar du det ?
- Alla hemligheter kan jag väl inte dela med mig av ;)

Vilka är dem viktigaste personerna av motsatta könet i ditt liv nu?
- Tobbe!

Tror du att du är gift i framtiden?
- Jag hoppas så iaf.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar