Sidor

tisdag 25 februari 2014

if you can live forever, what do you live for?

Tisdagen den 25.2 år 2014. Det är vad det är för dag idag. Tisdag. Tystnaden på bloggen har många orsaker, men mest kanske brist på tid och ork.

Det var en mycket fin helg jag lämnade bakom mig igår. Fredagen spenderade först med min mor i Salo och kvällen avslutade jag med att träffa saknad gudmor från Norge. Förlorade x antal matcher i Kimble också mot hennes dotter.. Hmpf.
Lördagen blev en chilla i sängen dag och på kvällen hoppade jag spontant på tåget till Helsingfors, till den bästa vännen i världen.
Söndagen spenderade jag med Tobbe, bl.a på Högholmen. Inte alls så tokigt. På kvällen när de första vindarna med hopp om vår blåste, knöt jag springskorna och drog på länk.

Nu skall jag försöka kravla mig upp från sängen och ta itu med hälsokunskapsbok #2.

Skulle ljuga om jag sade att jag sovit mer än 8h tillsammans de senaste tre nätterna. Tröttheten gör att man blir ack så trög. Måste försöka finna en lösning.

//Felicia

1 kommentar: