Sidor

söndag 9 februari 2014

good to be bad

Slö-söndag. Kanske mera depp-söndag.
Jag har inte gjort nåt vettigt idag. Legat i sängen gjorde jag ända till ungefär klockan 6 då jag måste släpa mig själv till stallet. En pizza och en varm dusch senare börjar jag ändå känna mig som en människa igen, lite grann i alla fall.

Gårdagen var en nästan lika trög dag. Den dagen muntrade jag ändå upp med ett besök hos mommo och mofa samt filmmys med Janni på kvällen.

Händer, eller kanske mer hände, något under de senaste dagarna som gör att jag bara vill gå i ide. Vet inte om detta är nåt jag kommer dela med mig här eftersom ni egentligen inte varit delaktiga från början, men får se. Kanske ni smarta räknar ut det i framtiden.

Aja, sånt idag. Vi hörs väl kanske imorgon?
//Felicia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar