Sidor

måndag 21 mars 2016

Cheap thrills

Det är en riktigt trött Felicia som sitter (ligger) bakom datorskärmen och skriver. Har egentligen ingen lust att lämna sängen alls idag, men ikväll måste jag möta upp Kia och skriva klart ett skolarbete. Får hoppas på att jag samlat på mig lite mer energi vid det laget.

"Veckan" i Pampas var verkligen en av de roligaste grejerna jag varit med om! Att festa fyra dagar i rad kändes verkligen igår och känns ännu idag - men det var verkligen värt det. Själva nationaldagen på fredagen var kanske den bästa, med olympiad på dagen och Markoolio på kvällen. Tillika var också sista kvällens Hangover-party på Ollis askul (fastän det kanske gick lite för hårt...), så man kan nog säga att alla kvällar (och dagar) varit ganska så awesome. Nya och gamla bekantskaper, mycket dans och mycket skratt har dagarna bestått av och jag är så himla glad att vi åkte dit! Att bo i sin halare var också en upplevelse för sig, och I'm telling you - studerande, GÅ DIT! Det är värt att uppleva!

Nu skall jag ta en nap och sedan börja aktivera mig lite. Imorgon är det skola och träningar, på onsdag några timmar skola och sedan åker jag mot Karis för att spendera resten av veckan där!













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar