Sidor

söndag 3 april 2016

Been wondering for days how you felt me slip your mind

Börjar själv bli lite trött på att mötas av samma rubrik varje gång jag klickar in mig på min egen blogg - kan hon inte bara ta tummen ur och blogga redan tänker jag vareviga gång, och jag förstår att ni tänker samma.

Efter Pampas drog jag på mig en hejdundrade förkylning, som sakta men säkert börjar släppa sitt kraftfulla grepp. Jag har dock inte låtit mig stoppats av förkylningen utan tappert släpat mig såväl som till skolan också till jobb och träningar. Kanske det nu är safe to say att jag fått en ny träningskompis? Eftersom allting är lite osäkert ännu gällande Lily har jag fått göra mig bekantskap med min tränare Jessicas häst Dino. Det var definitivt inte kärlek på första ögonkastet, men det visade sig nog vara kärlek efter allt. Nu efter några träningar vågar jag påstå att jag nog lite funnit mannen i mitt liv. Vem behöver en kar när man har en häst liksom?

Annat då? Vardagen rullar igång imorgon med en hel vecka skola och sedan är det dags för praktik i Pojo. Om två veckor är det dags för mig att damma av vita ridbyxorna och dra iväg på tävlingar, både dressyr och hoppning denna gång. Annat finns nog inte planerat, ni som känner mig vet att planera in i framtiden ger mig ångest och just nu känns allting som är längre bort än en vecka eller två som ett moln av ångest.

Vet att jag redan förra gången lovade lite videon, och tänker nog fortsätta lova - de är på kommande. Vill göra tillbaka bloggen till lite mer hästig nu när jag faktiskt skulle ha något att skriva om, tillika som ni skulle få stå ut med vanligt vardagssvammel också.

Nu kallar väskan på att bli packad vilket betyder att resten kommer i bildform, nu önskar er en fin söndagkväll och en strålande början på nästa vecka!

- a little party never killed nobody, bild från förra helgen då det
firades påsk - 

- donerade lite blod mellan varven -

- gick en promenix i vackert vårväder med Kia och Bella -

- Kia joinade med på terrängturer två dagar förra helgen -

- fina fina Dino - 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar