Sidor

söndag 5 juli 2015

sunny sunday

Godmorgon söndag!
På dagens schema står dop för min kusins dotter, och jag borde säkert dra mig upp ur sängen och börja göra mig i ordning.. Vädret tycks visa en riktigt bra sida idag också, så jag tror det hela kommer bli riktigt lyckat.

Veckan har för övrigt gått i jobbets tecken. På fredagen efter kvällsturen plockade Janni upp mig och vi åkte iväg på ett kvällsdopp. Efteråt konstaterade vi att det skulle vara på tiden för en myskväll så vi hämtade hämtmat och bänkade oss i min säng. 

Igår jobbade jag ett riktigt trögt hundratusenmiljoner-timmars skift på jobbet och efter en snabb dusch hemma åkte jag till Alban för att chilla en stund med några från jobbet. Hur skönt som helst att bara äta lite gott och snacka strunt en stund, sådär på en äkta sommarkväll. 

Okej, nu rusar klockan och så borde jag också. Jag hoppas er vecka och helg varit bra och så önskar jag er en fin fortsättning på söndagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar