Sidor

fredag 3 juli 2015

Lyckans dag

På onsdageftermiddag då jag med min mor var till Helsingfors på en shoppingrunda, märkte jag att många överöste FB med en massa glada statusar över godkända antagningsresultat. Eftersom jag inte varken fått brev eller mail så blev jag ju lite besviken, och började redan planera vad jag skulle göra nästa år.
Tur att jag dock insåg att jag borde kanske kolla studieinfo.fi. Med skakande händer loggade jag in, och flög upp i luften då jag insåg att jag blivit antagen till linjen som låg högst på min lista. Släppte några tårar, kramade om mamma och började känna stressen (och ivrigheten) över att hitta lägenhet.



Idag styr vi kosan mot Åbo för att gå på några lägenhetsvisningar, håll tummarna hörni!

jag och min fina mor i Helsingfors




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar