Sidor

onsdag 20 augusti 2014

Sehr gut

Efter att gårdagen var både lite fysiskt och psykiskt jobbig så har denna dag varit betydligt bättre. Bortsett från morgonen då jag verkligen övervägde att hoppa ut genom fönstret och gömma mig istället för att gå ut i stallet. Har säkert inte nämnt det men huset, stalle(t/n) och manegen är allt i ett. Så på en regning dag behöver du inga regnkläder, nämligen att hamna ut i regnet behöver man inte oroa sig för. Skall försöka ladda upp bilder på stället så fort jag hinner!

Idag tog jag bilen in till Ammersbeck för att inhandla lite frukter och grönsaker som är lite knapert av här. Milka fastnade ju också i handen.... en med tuc-kex och två med oreo.. Ajdå.

Saknar mamma lite grann... och Janni...

Men vi hörs närmare när jag hunnit fota mer och sådant.

1 kommentar:

  1. Söt heeeest! Början e nog alltid värst, att komma in i allt det nya, stiga upp så saakutis tidigt o att göra långa dagar... De blir nog bra tror jag! När du orkar/hinner hör ja gärna mer om va du exakt håller på med där om dagarna :)

    SvaraRadera