Sidor

måndag 18 augusti 2014

Off we go

Det känns som om ögonen har bestämt sig för att det är olidligt för tidigt att vara uppe, lika jobbigt att hålla dem uppe som att försöka tugga denna genomtorra semla. Verkligen inte värd priset med vad gör man.. Huvudsaken är att jag är påväg! Kan inte riktigt fatta att dagen verkligen är här då jag äntligen får åka till Tyskland. Ähähähähäh.

Gårdagen gick till dejter i mängder, serendidate med Anna, Mickis som hjälpte att flytta hästarna och klippa mitt hår (tack ännu!) och så drog vi på en promenad med Janni och Amanda på kvällen. Att säga hejdå åt Amanda var inte riktigt lätt, men så kom jag på att vi hinner ses ännu så jag överlever. Att krama om favorittjejen imorse var inte alls kul.. Det är ju bara två veckor, men ändå....

Nu börjar jag få lite brottom, så vi hörs från Tyskland!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar