Sidor

fredag 15 augusti 2014

freak

Så mycket att göra, så lite tid. Nä okej, egentligen har jag all tid i världen men jag bara inte riktigt orkar ta tag i saker. Borde verkligen gräva fram kappsäcken och börja slänga lite saker i den, men jag tror det får bli söndagens projekt. Helgen är nämligen lite fullbokad.
Idag åker vi med Emma till Helsingfors för en utgång med Tobbe. Imorgon skall jag inhandla det sista nödvändiga med min mor och på kvällen är det 40-års fest som gäller. Söndagen går till dejt med Anna, träff med Mickis som skall hjälpa att flytta hästarna samt klippa mitt hår och på kvällen kommer Janni hit för att sova med mig.

Idag var jag sista dagen på jobb i K. Känns lite vemodigt, men ändå ganska bra. Livet går vidare.

Nu måste jag aktivera mig, vi hörs!
-Felicia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar