Sidor

onsdag 13 augusti 2014

bara en påminnelse om att jag verkligen existerar

Så otroligt slö på att blogga nuförtiden, men känner att jag ändå borde ta mig i nacken och komma igång ordentligt då jag planerar att blogga om hela min "resa", och förhoppningsvis om mitt liv utomlands. Har ännu lite svårt att greppa att jag kanske packar ihop hela mitt liv och förflyttar det till Tyskland. Men äh, mer om det senare!

Vad har ni missat?
Inte direkt sådär otroligt mycket.. Egentligen kan man säga att jag spenderade mestadelen av förra helgen hos min granne. Fredagkvällen chillade vi där med Janni. På lördagen åkte jag runt på några förfester (stort tack (och grattis) till Emma och Jens ännu såhär via bloggen), för att sedan landa hos grannen min igen, denna gång med Amanda och Sofia som sällskap. Måste beskriva kvällen precis som Amanda gjorde, en kväll att minnas vill säga. Badtunna, ett skönt gäng och många goda skratt. Vad mer kan man önska sig? Amanda och jag filosoferade ännu lite om livet förrän vi släppte in John Blund, fint så.

Söndagen bjöd på söndagsbastu i Brunkom med favoritbruden och på kvällen landade vi igen där i det där röda huset här brevid för att kolla lite Lejonkungen 2 utomhus.

Detta summerar ganska bra vad jag pysslar på med. Jobbveckan är i mitten, jag har en ledig helg framför och det är bara 4 hela dagar kvar tills jag åker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar