Sidor

måndag 4 augusti 2014

Because I'm happy

B
Så excited över livet! Länge sedan jag känt en sån här otroligt stark livslust. Jag har spenderat några dagar med min favorittjej i hela världen och så är det bara 14(!!!!!!) dagar kvar tills jag åker iväg på min provperiod till Tyskland. Jag vet att jag verkligen måste "nail it" på provperioden för att få stanna kvar där, och idag fick jag en såndär känsla av jävlarannamma, jag skall klara det!

På lördagen plockade jag upp Janni för att åka ett varv ner till Rilax. På eftermiddagen styrde vi kosan mot Kisko och hennes stuga. Ni kan nog inte riktigt förstå hur skönt det var att bara slippa iväg från allting. De har ingen el, hörbarhet eller dyl. på stugan så att stänga av telefonen var lixom ett måste. Hoppa från ett berg som höjden gjorde att det verkligen sög i magen och kroppen fylldes av adrenalin, tortillas, bastubad och en allmänt skön helg. Att prata djupa grejer långt in i natten blev det inget av då vi båda slocknade som ljus så fort huvudet landade på  dynan..

Igår åkte vi iväg till Åbo. Då de ursprungliga planerna gick lite sisomså så åt vi gott, tog en kall på en urmysig pub och avslutade besöket med en dejt.

Har idag redan hunnit ett varv till Rilax för att promenera med Lily och rida Baltazar, nu kallar jobbet.

Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar