Sidor

måndag 30 oktober 2017

Vaik nyt on myrskyy pitää pysyy vaan laivas

Godafton godafton!
En måndag segar sig förbi och... nej. Mer som flyger förbi. I en tokodä jävla fuktansvärder fart. Som man skulle säga på Kariska.
Trots en lugnare dag på avdelningen har jag varit ytterst effektiv och gjort undan lite skolarbeten. När klockan äntligen slog hemdags ringde jag upp Janni för en måndagsträff. Finns det något mysigare sätt att spendera en måndagseftermiddag än uppkrupen på en soffa med bästa kompisen och lösa lite av världens problem? Trodde inte det nej.

En annan helg har också vänt oss ryggen och medan vi tittar framåt mot nästa kan vi minnas lite kul grejer som hänt. Som att jag avslutade veckan med en så bra mellanvärdering man kan få. Som att på lördag, efter att jag på jobbet hamnat använda alla mina pauser för att göra mig klar, kunde dra iväg på Karis Hjärns tionde årsfest. Kvällen var över alla förväntningar och styrelsen hade verkligen gjort ett fantastiskt jobb. Jag avslutade kvällen lite tidigare än alla andra, men det var definitivt rätt val att göra. Sist men inte minst så överlevde jag söndagen på jobb trots alla odds.

Veckan kommer att innebära praktik och lite hästar. När jag slutat vaka på lördag morgon och möjligen sovit en timme eller två nalkas äntligen en välförtjänt ledig helg.

Jag önskar er en riktigt fin vecka!

avslutar med några suddiga bilder från den gångna veckan, som vanligt..










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar