Sidor

söndag 3 januari 2016

allt jag behöver nu är att hitta en annan du

Hejdå 2015, hej 2016!
2015 var minst sagt ett år fullt av en villervalla med känslor. Först åkte Katie hem från Tyskland, sedan var det min tur att lämna min andra familj, sen var det dags att vänja sig vid att vara i Finland igen, sen var det en lååååång sommar med mycket jobb, sen var det dags att hitta lägenhet och flytta, sedan började skolan och vardagen i en ny stad med mycket nya människor och vips så var året över.
Tänker inte faktiskt skriva ihop någon större årsresumé, utan ovannämnda punkter får beskriva det rätt så bra.
2016 får bära med sig några förändringar. Inga stora grejer, men ack ändå så svåra att ta tag i. Men nu så. Året kickar jag igång med denhär feelisen;





 Det nya året firades in här hos mitt med Amanda, Janni, Sedde, Sofia och Viivi. Vi avnjöt en riktigt god tre rätters middag och sedan sköt vi några raketer vid 00-slaget. Kvällen var av det lugnare slaget, men ack så mysig ändå. Känner som de andra flickorna att nyåret känns lite överskattat och att det känns skönare att bara lugnt skåla in det med sina närmaste istället för att dra en dunderfylla nånstans.

Helgen har rullat på som vanligt med jobb och lite hästridning, och igår knöt jag dansskorna (ok, mer vinterskorna) och drog till Fe med Mickis. Kvällen för min del blev inte så lång då tidig väckning kallade idag men var ändå riktigt kul att slippa ut och kolla på folk en stund. Nu skall jag dock försöka hålla mig i skinnet ända till den 13.1! Hehe lycka till med den tänkt ni.

Okej nu måste jag göra mig klar för att åka iväg på jobb. Ha en fin dag och UT MED ER i det kalla men ack så sköna vädret!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar