Sidor

fredag 22 januari 2016

so am I wrong, for thinking that we could be something for real?

Börjar vara en tid sen sist igen.. Känns som om vardagen bara rullar på och jag inte riktigt själv heller hänger med i allt.
Förra helgen nalkades det en "hemlig resa" som jag fixat ihop för mamma och mommo som födelsedagspresent och julklapp åt dem. Skulle egentligen ha åkt iväg redan på förra års sidan men diverse motgångar mötte oss och först nu slapp vi iväg, och vad är nu bättre än det att vi nu kunde fira allas födelsedagar tillika - en 157års dag vill säga.
På söndagen nalkades det min egentliga födelsedag och vi bjöd på kaffe i Billnäs. När kvällen närmade sig hoppade jag mot tåget, mötte upp några vänner hos mitt och avnjöt lite mer kaka. Redan i tåget blev jag lite känslosam över hur fina vänner och släktingar jag har som kommer ihåg lilla mig, så ni kan tänka er hurudan jag var på kalaset när jag fick mycket önskade presenter.. Haha.
När klockan närmade sig midnatt knöt vi dansskorna med Janni och Amanda och drog oss mot Forte. Blev en sannerligen kul och intressant kväll, och i något skede har vi med Janni krupit hand i hand hem till mitt för att äta nattmat.

Veckan har gått i ganska chill tecken, i skolan spenderade jag ungefär 3h allt som allt och resten av tiden har jag mest legat hemma och kollat serier. På onsdagen kollade vi lite hockey med tjejerna och drog sedan på BTS till Monkey, natten för min del var lite av tråkigare slag.. Men vad gör man när kvällen innan hade gått över så många förväntningar att jag inte riktigt kunde koncentrera mig på nåt.

Medan jag skriver detta sitter jag på tåget som skall ta mig till Karis. (försöker starkt att inte stirra på den skitsnygga killen som sitter bredvid mig - eller ta livet av damen som nyss bara måste klämma sig här emellan). Helgen kommer jag att spendera på jobb, och på söndag rullar tåget tillbaka mot Åbo.

Jag önskar er en skön helg!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar