Sidor

onsdag 30 juli 2014

Let the world know

Jag är inte död. Kanske lite psykiskt, men inte fysiskt.
Grejen är att det har varit ganska mycket på agendan och att blogga har inte varit en prioritet.

Tänkte kicka igång bloggandet med att släppa en liten bomb. Vissa av er som känner mig lite bättre vet detta redan och för andra kommer detta kanske som en överraskning.

Eftersom jag inte slapp in till den skola jag ville så valde jag att vidga mina vyer lite. Under en veckas tid sökte jag jobb utomlands och fick napp på ganska många ställen, en del lite intressantare än andra. Efter lite velande landade jag för ett ställe i England. Dock blev det lite problem där så jag hamnade lämna det alternativet. Blev nästa dag uppringd från Tyskland och de erbjöd mig ett jobb där. Idag bokade jag biljetterna till Hamburg för att åka iväg på två veckors provjobb den 18.8. Gillar jag stället och de gillar mig så är det Tyskland som kommer att vara mitt hemland för ungefär ett år. Lily åker med mig, så nån kompis kommer jag iallafall att ha där. ;)
England kontaktade mig också igår, så vi får se.. Storbritannien ligger ändå litet närmare hjärtat. Hur som haver så om jag får som jag vill spenderar jag inte slutet av detta år och halva nästa i Finland.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar