Sidor

onsdag 12 mars 2014

Take me on

Bloggen fortsätter eka av tystnad. Skojade bara, jag är här!
Vet egentligen inte alls vad jag tänker berätta åt er, men något kanske jag kan skriva ut?

Måndagens modersmålsskrivningar har jag ingen kommentar om, samma gäller visserligen dagens hälsokunskap.. Känns som om jag bara hade memorerat fel saker och mest bara svamlade onödigt i svaren. Äh, tiden får utvisa.
Igår kickade jag och Hjördis igång våren med att dra på träningar. Har inte varit på träningar på en tid och inte heller egentligen upp på hennes rygg på samma tid så det var ett litet projekt att hållas kvar i alla svängar.. Hehe. Lily traskar igen på sjukledigt så vi får se vad som händer på den fronten. Borde visst ta mig en liten funderare.
Efter skrivningarna idag firade vi med Janni genom att äta lite gott på Harold's samt allmänt traska runt i Ekenäs. Ett snabbt pass hann jag med Hjördis förrän det äntligen var dags för en dejt med min saknade Anna! En par timmar hann vi snacka strunt här på min säng och jag hoppas verkligen vi ses snart igen. :)

Okej. Nu tänker jag kolla Suits. Imorgon kallar jobbet och på fredag kallar Stockholm.

//Felicia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar