Sidor

torsdag 6 mars 2014

Take a breath, take it deep. Calm yourself, he says to me.

Frustationen man känner då man faktiskt släpar upp sig från sängen för att köra till skolan för en förberedande inför hälsokunskapsskrivningarna, kommer fram och efter 10minuter tar det slut. Blev vi något klokare av dessa 10minuter (som jag skulle ha kunnat spendera sovande hemma i min varma säng)? Nej. Argh.
Tänkte att jag skulle ha gått till bibban också för att läsa lite, men den öppnade först om en timme så kändes lite onödigt att bli kvar i Karis. Urk på burk.

Har jobbat x antal timmar denna vecka så när jag äntligen stötte på en ledig dag bestämde vi oss med Janni att ha LOTR maraton. Dock efter att ha konstaterat att filmerna är över 3h långa, per man, så nöjde vi oss med att kolla bara första denna gång.
Är inte någon entusiast när det kommer till sånadärna filmer, men inte var den helt tragisk heller.

Skall strax åka ner till stallet. Därefter borde jag föra telefonen min på service och ikväll kommer en veterinär för att kolla Lily som kommer att äta lite till av mina icke-existerande pengar. Suck.

Ha det bra!
-Felicia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar