Sidor

måndag 17 mars 2014

Stockholm i mitt hjärta

Hejsan!
Kickade igång denna vecka med en skrivning i finska. Hur det gick vågar jag inte spekulera om.. Magkänslan säger att det inte gick nåt sådär jätte bra. Äsch. Samma drog jag en liten attack av ilska då jag märkte att jag inte kom ihåg vilken nummer jag hade då jag skrev modersmålet.. eller hälsokunskapen... Men sånt händer.

På fredagen åkte jag med min mor till Stockholm som sagt. Blev en riktigt lyckad kryssning och dag i Stockholm! Aldrig fel att spendera lite kvalitéts tid med mamma.
Hem anlände vi på söndag och dagen spenderade jag i sängen för att på kvällen dra ett varv till stallet. Myspys.

Istället för att blogga borde jag läsa matematik, men jag orkar inte. Har noll motivation och så vidare.. I - here I come!

//Felicia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar