Sidor

söndag 23 mars 2014

so how can you breathe with your hands on boards?

Godmorgon världen!
Jag har grävt ner mig i min säng och tänkte faktiskt aktivera bloggen lite. Har lite jag måste få skriva ut, men tänkte att jag skriver det i lite olika inlägg och lägger dem som tidsinställda så att det händer nåt lite oftare här! :)

Det blev en rolig men mycket känslosam kväll igår. Dansade, pratade, pratade, pratade och avslutade kvällen med en dans som jag nästan ville gråta under. Dock är tårar inget jag väldigt lätt pressar fram, så jag lät bli nu också. Bra så.
Åkte hem till Janni och efter lite skratt, några knackkorvar och morötter styrde vi stegen till drömmarnas land som alla andra kärleksfulla individer, under samma täcke. Haha, är så otroligt tacksam att få ha en vän som den tjejen! 
Denna morgon kickade vi igång med lite chips och Frozen. Vad jag skall göra resten av dagen har jag ingen aning om.

Aijo! Hurtig som jag är så släpade jag mig med Cissi till simhallen för lite konditionssimning, fyfan vad jag är duktig. För att fira att vi klarade det åt vi lite Kinamat efteråt. Haha, hups.

Okej, men vi hörs?
-Felicia







Så jävla snygg man är på krogen lixom... haha

bästa sättet att börja dagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar