Sidor

måndag 22 januari 2018

I never wanted to need someone


Nya spela-på-repeat låten.

Hej måndag!
Ny vecka, nya tag. Föreläsning 2/2 på agendan och istället för att skriva anteckningar som jag borde skrapar jag ner några rader åt er. Har en hel hög skolarbete som väntar då jag kommer hem så försöker att inte döda motivationen riktigt ännu.
Inledde den nya veckan genom att innan klockan ens hunnit slå 10 köpa bil och nätshoppa upp kommande lön. Hoppsan. Sånt händer.
Den nya veckan kommer med kul planer. Det nalkas middag med fina tjejer och träff med Novakretsen, imorgon skall jag också knyta skridskorna för lite skrinning med Kia. På helgen i sin tur blir det dags att damma av skjorta och kjol för lite festligheter.

Helgen som rusade förbi förde med sig världens mysigaste fredag och sedan jobb återstående dagar. På lördagen körde jag hem till bästis som var hemma en natt för lite spelkväll.
Förra veckan i sin tur firade jag min födelsedag genom att bjuda tjejerna på kaffe och kaka och senare drog vi vidare till Edison för en födelsedagsdrink. Kändes skönt att fira riktigt lugnt och således befinna mig tidigt på tåget nästa morgon.

I och med att det gått lite häftigt till på hösten körde jag igång en tipaton tammikuu och måste säga att det var ett riktigt bra val. Får se hur länge det håller i sig, tänk om man skulle försöka sig på några månaders tipaton.. I och med min noll koll på ekonomin så skulle iallafall plånboken tacka.. haha.

Många bollar i luften just nu. Mycket i skolan och mycket på hemmaplan. Många funderingar och mindre vettiga utgångspunkter. Men vi kör på, det blir nog bra ändå. Sommarjobb skall jag försöka få tummen ur och ringa om idag och sedan ordna lite annat stuff.

Hoppas ni får en fin vecka!

Vet att ni säkert hatar mina stackars mobilbilder men jag publicerar dem ändå.. deal with it.


Katten förstod inte alls att jag inte alls tycker om katter.

Borde egentligen ha filmat för sötisen snarkade riktigt.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar