Sidor

tisdag 16 januari 2018

And I understand your hesitation

Hej tisdag och hej strålande väder!
Hade i planen att vara riktigt produktiv idag, istället somnade jag om när jag kom hem imorse och sedan jag vaknade har jag bara degat på soffan. Känner mig lite trött hela tiden just nu, så kanske helt välkommet med en riktigt slö dag i mellan. Senare måste jag ändå dra iväg mig mot stallet en sväng så!

Skolan har dragit igång för våren och då vi skriver examensarbete är närvarodagarna i skolan inte allt för många. Känns skönt att kunna jobba hemifrån och således själv kunna välja vilken tid på dygnet man arbetar. Helgen vi lade bakom oss bjöd på en välbehövd kryssning till Stockholm, skönt att lite andas annan luft och inte fundera så mycket en par dagar. Lyckades inte riktigt shoppa eller göra nåt annat vettigt, men var en hur lyckad kryssning som helst ändå.

Imorgon nalkas det födelsedag. Min 23 födelsedag. Kan ni förstå det? Nej, inte jag heller. Åren bara rinner förbi och man hinner inte riktigt med mer. Har inga stora planer för firandet, får väl ta dagen som den kommer och hoppas att ens nån kommer ihåg mig. Haha.

Inte mycket annat nytt att berätta. Vardagen knallar på som tidigare och vi drar oss mot ljusare tider.
Hoppas ni får en fin vecka!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar