Sidor

måndag 18 april 2016

..Jag har allt jag vill ha, det är klart jag mår bra som jag sa, när du ringde idag..

En ny vecka har kickat igång med full fart, och det betyder vecka två på min första praktik. Fastän jag var riktigt skeptisk till en början (och känner mig ännu lite skeptisk alla mornar när klockan ringer 05:55) så har det ändå gått riktigt bra. Jag gillar stället, och min handledare är värd guld så egentligen har jag inget mer att klaga på, men......... det är ju lite tråkigt egentligen. Visst finns det intressanta och kul stunder, men samma visa alla dagar känns lite hjärndödande.

I övrigt spenderar jag sedan nästan all vaken tid i stallet. Timmarna bara liksom rinner bort där och i ett huj är klockan redan läggdags. Men det är helt okej, just nu behöver hjärnan all aktivitet den kan få. Man måste sysselsätta sig för att inte behöva möta ovälkomna tankar. Aja.

Helgen gick ganska långt i hästiga tecken, dressyrtävlingar på lördag (gick sådär) och hopptävlingar i Ypäjä på söndag (gick över förväntan, min prins var bäst). Imorgon nalkas Nina Fagerströms träningar och sen fortsätter vi oplanerat därifrån.

Sänder er alla lite kärlek och önskar er godnatt!

..Men ibland är det svårt att va stark, inte följa sitt hjärta och inte skicka nåt dumt sms..




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar