Sidor

onsdag 16 september 2015

Putting on our dancing shoes

Godmorgon världen!
Trots gårdagens minst sagt vilda sitz så tog jag mig själv i nacken och släpade mig själv till skolan. Föreläsningen är verkligen av träigare slag, men vad gör nu det.

Tog bussen till Amandas igår runt 16 och där fixade vi oss klara inför kvällens bravader. Vi hade ganska mycket tid så jag passade på att mysa lite med kissen. Väl klara drog vi iväg mot skolan för att inleda sitzen med en för-cider.
Kvällen var definitivt av roligare slag, och snapsvisorna ljudade (lite för) ofta. När sitzen led mot sitt slut stannade vi kvar en stund för att dansa loss lite. När klocka dock närmade sig 1 tog jag och Kia vårt pick och pack för att styra kosan hemåt.

Ikväll är det igen ett BTS party, men får se om jag finner ork att dra mig iväg dit..

Ha en fin dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar