Sidor

torsdag 22 maj 2014

let's start over again

Dags att blåsa lite liv i bloggen igen!
Spenderade ju som ni säkert märkt en vecka på Mallorca, Magaluf som närmare destination. Vet inte hur mycket jag kommer att skriva om själva resan, kanske vid något annat tillfälle, men om ni vill kolla på bilder så skall ni klicka in er på Amandas blogg. Hon har redan laddat upp en hel del och jag tror (och hoppas) att mer är på kommande. Själv var jag inte riktigt så aktiv fotograf under resan fastän jag hade kameran med.. Hehe.

Vad har jag gjort efter resan då?
Söndagen som vi kom hem på gick ganska långt ut på att återhämta sig från en jobbig flygtur och sådant. Lite prisses pyttipanna var ett måste också där på eftermiddagen.
Måndagen kickade jag direkt igång med jobb. Kändes verkligen trögt till en början, men dagen seglande ändå på med en ganska bra fart. På kvällskvisten drog vi på en lugn terräng med hästarna och Cissi.
Tisdagen gick återigen åt jobb och på kvällen tog jag en promenad med saknade mommo. Efteråt plockade jag upp Janni för lite grillas och annors bara filmmys.

Igår var det onsdag. Sovmorgon, skoning av hästarna, jungfrufärd med min bil och lite harvning på kvällen summerar bra dagen.

Idag är det redan torsdag vilket betyder att det bara är cirka 9 (!!!) dagar kvar till studenten. Yay!
Skall fira det idag med att åka iväg på jobb och ikväll är det Serendi med ett gäng brudar som gäller. Fint så. :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar