Sidor

lördag 24 maj 2014

Happy sunny days

Godmorgon!
Egentligen har jag redan varit uppe en stund då hästarna skulle ut och mamma pinade mig att hjälpa till med gräsklippningen. I smyg kan jag erkänna att egentligen gillar jag att klippa gräs.. ganska mycket också. Men någon sann fröjd var det inte riktigt idag då solen gassade på, termometern visade 25.5 och jag förstås fick den sämre gräsklipparen. Själv tog mamma förstås den som både är större och som drar sig själv framåt. Lite skadeglad är jag ändå att hon inte fick igång "sittgräsklipparen".

Gårdagen spenderade jag till största delen med Janni, glass och en kall i Ekenäs och sedan somnade vi båda sött på bryggan i stugan efter ett dopp.
På kvällssidan blev det en ridtur i solen och en kall på Alban med Cissi.

Idag skall finaste vännen i världen firas då han fyller 18år! Grattis! ♥ Men före det skall ärenden på stan fixas och hästana ridas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar