Sidor

onsdag 7 maj 2014

Borde ej va här, det är beslutat för längesen

Har några minuter att slänga in ett inlägg. Haha vem försöker jag lura.. har typ all tid i världen att göra ingenting. Kan inte riktigt fatta att det bara är ynka 4 dagar tills vi åker till Magaluf! 4 DAGAR!

Måndagen var som Amanda skrev en dag av roligare sort. Steg upp på morgonen och åkte iväg till Lärkkulla där vi skulle med bändet få spela in vår egna låt som vi skrivit. Har aldrig gjort något sådant tidigare så det var verkligen en kul upplevelse!
Efteråt beställdes äntligen studentmössan. En dejt med en saknad Anna där på eftermiddagen och på kvällen drog vi iväg på en närmare 8km pw med Amanda.

Igår gjorde jag inte alls sådär himla mycket. Skulle vara produktiv men istället var det ganska mycket skönare att ligga i sängen och kolla serier. På kvällen drog jag mig iallafall iväg på träningar, tror magmusklerna blev mer tränade av allt skrattas än ridas..

Idag ringde väckarklockan onödigt tidigt. Sökte Janni från stugan deras för att åka in till Lojo ett varv. Hem kom jag med en bikini och en klänning. Mycket annat fastnade inte riktigt.. Eller ja, en morsdagspresent åt mamma. Bra så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar