Sidor

söndag 25 februari 2018

Nämen Hej

Hej
Vet inte riktigt i vilken ända jag skall börja. Fingrarna löper inte riktigt över tangenterna och huvudet känns tomt. Det är mycket just nu. Det är tungt och allting känns så orättvist, livet känns orättvist. Jag är arg och jag är ledsen. Det får man vara. Men varje dag är en ny dag och man måste försöka acceptera läget, andas och leva i just den här stunden. Minnas, tanka närhet och hålla huvudet ovanför ytan. 

Sportlovsveckan har flutit förbi och på tisdag styr jag skospetsarna en sväng till Åbo. På fredagen lurade Amanda iväg mig på sitz till Ekenäs och fastän jag motvilligt kastade lite smink i ansiktet och drog på en skjorta kunde jag inte annat än konstatera att det var en helt kul kväll ändå. 
Februari har i övrigt varit ganska smooth sailing, lite skola, lite jobb och lite evenemang mellan varven. I nåt skede kom Kia till Billnäs för en ordentlig sleep over med pulkkaåk och lång terräng med hästarna och i nåt skede hann jag knyta dansskorna för några timmar i Fe med favoriter. 

Jag har nyss myst med kaninerna och så fort jag avnjutit min Nocco tänker jag dra på varma kläder för att njuta lite av det sköna vintervädret som råder. 

Vi avslutar med några bilder som vanligt och så sänder jag ut stora styrkekramar till er som verkligen behöver dem! ❤








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar